Tipsy

Tipsy

czwartek, 1 września 2011

Kilka drobiazgów...



To znowu ja:)
 Jeszcze postanowiłam podzielić się z wami nowo nabytymi rzeczami. Więc zaczynamy:

1) Pierwszą rzeczą jest bransoletka z Primarka:)
















Cudna prawda??? :)


2) Drugą rzeczą jest  długi cardigan  kolor szary z dwiema kieszonkami:


















3) Trzecią rzeczą jest zalotka z Revlona. Świetnie podkręca rzęsy :):)













4) Czwartą rzeczą jest szampon z Herbal Essences zapach znakomity uwielbiam!

















5) Piątą rzeczą jest żel pod prysznic truskawkowy sobret:) jedyne co mi się w nim nie podoba a może nie pasuję to,to że zapach krótko się utrzymuję, ale podczas kąpieli mmmm... przecudny.


















6) Szóstą rzeczą jest szampon kokosowy zapach zapach zapach:):):)  kupiłam go ze względu na zapach:)
 ale sprawdza się nieźle:)


















7) Siódmą rzeczą jest odżywka z nowej serii  DOVE intensywna naprawa - powiem tak REWELACJA włosy są takie miękkie że nie wiem jak wam to opisać. POLECAM!!! wszytskim dziewczyną prostującym włosy o zainwestowanie w szampon i odżywkę z nowej serii:)

















8) Ósmą i ostatnią rzeczą jest bolerko które dostałam od babci:) jest ono od Ady Gatti- panterka :)















I to na tyle jeśli chodzi o nowo nabyte drobiazgi:) komentujcie.
Pozdrawiam cieplutko:)
enjoy!

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kosmetyków Dove do włosów ale właśnie byłam ciekawa tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka i kardigan przyda się na nadchodzące chłody....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Dove :) To dosłownie lekarstwo dla moich włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak zgadzam się z Tobą Kasiulcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka mi się barrrdzo podoba! A odżywkę chętnie bym wypróbowała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podba bransoletkaa:) a odzywke koniecznie musze przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bransoletka :)
    zapraszam :
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Primark ? czy on już jest w Polsce ? Ja kupuję tam rzeczy jak jestem u mojej siostry w londynie , uważam że to świetny sklep ( pomimo tłumów ) i super blog , podoba mi się więc dodaje do obserwowanych .No i zapraszam na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nie ma chyba w pl chociaż w Wałbrzychu w galerii Viktoria jest stoisko z Primarka:) ja mieszkam w Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bolerko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bransoletka z pierwszego zdjęcia :))

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na moje rozdanie: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/09/rozdanie-give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  14. super bransoletka:) i w ogole udane zakupy, tez uwielbiam herbal essences hello hydration, i szampon i odzywka sa meeega <3. pozdrowionka i zapraszam http://www.sugarkittty.blogspot.com/ a co do zalotki to tez planuje kupic ale uzywac nie umiem chyba haha;p

    OdpowiedzUsuń
  15. co do zalotki to proste jak drut :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten plyn do kapieli! cudowne rzeczy nabylas:D swietna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladna branzoletka:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń