Tipsy

Tipsy

poniedziałek, 26 września 2011

Moja kolekcja bucików

Witajcie kochani!

 Dziś kolekcja moich bucików jak widać w tytule.  Jest ich troszkę więc zaczynamy.


1) Pierwsze buty są z OFFICE LONDON cena : 20f. skórzane kolor szary. Są baaardzo wygodne ja uwielbiam w nich chodzić. :) Marszczone po bokach i ta cudna kokarda :D 

















2) Drugie buty są z LASOCKI-ego cena : 200zł gatunek oczywiście skóra, kolor ciemno-zielony jak poprzednie buty też są wygodne bardzo.


















3) Trzecie buty z DOROTHY PERKINS cena: nie pamiętam :P. Czarno białe a'la zebra.  Mały obcasik. 


















4) Czwarte buty z NIKE cena: 30f. Wygodne, wysoki stan. Idealne na pogodę po deszczu :D

















5) Piąte buty z NYLON RED  cena: 69zł kolor: fiolet, bootki  wspaniałe do rurek. 


















6) Szóste buty również NIKE cena: 38f kolor czarny z połyskiem lekko fioletowego :) 

















7)  Siódme buty  podejrzewam że z marketu ASDA cena: 10f złote:D

















8) Ósme buty kiedyś kiedyś kupione w Polsce. cena: 65zł, kolor- białe idealne do sukienki, spódniczki a nawet rurek.


















9) Dziewiąte buty są to japonki z CLARKS cena: 10f przeplatane srebrno-złote.

















10) Dziesiąte buty są to balerinki ozdobione kwiatami cena : 40zł tak zwane cichobiegi :D

















11) Jedenaste buty są to trampki z firmy KSWISS białe cena: 5f (okazyjnie) ogólnie firma dość droga. 


































12) Dwunaste i ostatnie butki są to tzw. Oxfordki cena: 13f  baaardzo mode teraz w Anglii jak i w Polsce. 


































I to na tyle jeśli chodzi o moją kolekcję.  Więc to na tyle miłego dnia życzę. xoxo

18 komentarzy:

  1. Pierwsze naprawdę mega..:)

    http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

    Zapraszam na rozdanie do siebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze butki najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejsze są Oxfordki.
    U mnie konkurs, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem ladna kolekcja ;) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze i ostatnie najlepsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. malenka! dziekuje bardzo za komentarz i poprawke. juz poprawilam bo moj komputer sam mi zmienia nieznane mu wyrazy:/ dzieki,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycjo kolekcja butów imponująca. Te szare są świetne. W sprawie broszki proszę o kontakt na maila :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo ;** Pierwsze są słodkie - takie inne i urocze ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. oxfordki - moje faworytki!

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne cudne.

    Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
    PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)
    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się buty numer 1 i 8 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie najfajniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty z pierwszego zdjęcia zakochałam się ;) Ale te białe trampki też super!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam cię do siebie. http://www.zwyczajne-niezwyczajne.blogspot.com/

    przerzuciłam się ze "słodko-gprzkiego życia" :)

    OdpowiedzUsuń