Tipsy

Tipsy

poniedziałek, 31 października 2011

Witajcie kochani...
 Na wstępie chciałam was gorąco przeprosić za moja nieobecność gdyż od kilku dni jestem chora i nie ma kompletnie czasu ani ochoty na nic a co dopiero  siedzenie i pisanie.... z racji tego ze dziś lepiej się czuje postanowiłam napisać i trochę wyjaśnić oraz dodać posta z rzeczami nabytymi ostatnio. Obecnie leżę i obserwuję bawiącego się obok synka,niestety sami jesteśmy w domku i lekko nam się nudzi ale cóż jeszcze czekają nas takie 3 dni nudne.... jakoś damy radę przetrwać. Ohhh dość tego narzekania :)
Czytając ostatnio  trochę o modzie nie wiem czy zauważyłyście trendy  na 2011/12  (zima) wchodzą znowu  kurtki puchowe oraz kolorowe płaszcze.




Co do pikowanych kurtek mam podzielne zdania mało jest modeli które trafiają w moje gusta, a co do płaszczyków uwielbiam płaszcze zwłaszcza jak są pomarszczone z tyłu. :)
To na tyle, zabieram się do napisania następnego :)
buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz