Tipsy

Tipsy

wtorek, 23 listopada 2010

[TAG]- Moje doskonałe niedoskonałości

Witajcie kochane!
 Jak widać po tytule dzisiaj tag czyli moje doskonałe niedoskonałości. Dzisiaj przedstawię 2 rzeczy które mi się w sobie nie podobają oraz 2 które uwielbiam :)   Więc zaczynam:
Zacznę od rzeczy które mi się w sobie nie podobają między innymi są to moje rzęsy. Dość że mam je krótkie to jeszcze są rzadkie :(  dlatego mi się nie podobają....







Druga rzecz jaka mi się nie podoba to nos jest on długi z profila i niekształtny :( wręcz nie ładny...






Teraz przejdę do rzeczy tych znacznie milszych które w sobie uwielbiam otóż są to moje oczy :)) komentarze a bardziej komplementy  jakie dostałam pod ich adresem są takie iż mają one coś w sobie co przyciąga no cóż nie mi to  oceniać :)))




I ostatnią rzeczą jaką w sobie uwielbiam i nie tylko ja zapewne są moje pośladki :)) nie będę nic mówiła o nich bo nawet mi nie wypada :P









Więc to tyle jeśli chodzi o dzisiejszy TAG :)  mam nadzieję ,że się podobało liczę na wsze komentarze i na to że może wy mi napiszecie coś o waszych doskonałych niedoskonałościach:) Chętnie poczytam. Pozdrawiam gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz