Tipsy

Tipsy

środa, 3 listopada 2010

[TAG] czyli 6 przypadkowych faktów o mnie :)

Cześć kochani!
 Dzisiaj postanowiłam napisać 6 faktów którymi chciałam się z wami podzielić i które dotyczą mojej osoby.
więc zaczynam!

Fakt1 Musicie wiedzieć że moją największą pasją poza kosmetykami i makijażem są tipsy różnego rodzaju zdobienie paznokci po prostu uwielbiam się bawić pazurkami:)

Fakt2 Fakt numer 2 jest taki że jestem cholerną zakupoholiczką pewnie nie ja jedna hehe. Jadąc na miasto nigdy nie wracam z pustymi rękoma nawet jeśli nie mam nic w planach do kupienia i tak zawsze kupię:) chociażby jakąś drobnostkę ale mam i zawsze wracam z czymś:)

Fakt3 Musicie wiedzieć że strasznie jestem podatna na reklamy. Jak tylko coś zobaczę co  zainteresuje moje oczy od razu idę do sklepu  to mam.w sumie zawsze jest tak że co chcę to dostaje.

Fakt4 Czwartym faktem jest to że jestem miłośniczką horrorów już od małego uwielbiałam jakiś tam dreszczyk emocji, adrenaliny  no i jest do tej pory

Fakt5 Piątym faktem jest to iż mam arachnofobię. Przeokropnie boję się pająków, jak tylko zobaczę jakiegoś w zasięgu mojego wzroku zaraz proszę chłopaka by mi go zabrał z oczu. No cóż niektórzy boją się ciemności inni z kolei wysokości a ja pajączków:)

Fakt6 Szóstym i ostatnim faktem jest to że bardzo uwielbiam arbuzy i truskawki^^. Mogłabym mieć wszystko z tej serii począwszy od perfum a kończący na odświerzaczu  do powietrza :) Powiem wam że w okresie ciąży nic się nie liczyło jak tylko arbuz i truskawki, więc jak tylko mi czegoś zabrakło zaraz był napad na sklepy^^. I nie było mi nic więcej potrzebne do szczęścia^^

To by było na tyle jeśli chodzi o 6 przypadkowych faktów po mnie.Filmik z tagiem można zobaczyć na YT nazwa konta czaaarna19. Mam nadzieję że się wam podobało jeśli tak liczę na jakieś komentarze:) Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz