Tipsy

Tipsy

poniedziałek, 29 listopada 2010

Haul zbiorczy!



Cześć kochani!
 Dzisiaj postanowiłam zrobić Haul zbiorczy- czyli produkty które niedawno nabyłam. Po tak długiej nieobecności postanowiłam w końcu zrobić to dla was. Oczywiście będę też ruszać z filmikami na YT na które oczekujecie :) Więc może zacznę :

1) Pierwsza rzecz to pędzelki:
                                                  









2) Drugą rzeczą jest podkład z Rimella Lasting Finish numer 400 odcień-natural beige (naturalny beż)















3) Trzecią rzeczą jest krem na rozstępy z firmy Palmer's. 









4) Czwartą rzeczą jest pędzelek firmy TECHNIC.

























5) Piątą rzeczą jest eyeliner black z firmy Body Collection














6) Szóstą rzeczą jest paletka cieni do powiek Markwins International




















7) Siódmą rzeczą jest mój przepiękny portfel :)


































8) Ósmą rzeczą są oliwki do skórek z różną nutą zapachową




















9) Dziewiątą rzeczą i ostatnią jest moja Torebka ostatnio nabyta :)




















No to na tyle jeśli chodzi o rzeczy w najbliższym czasie nabyte. Jeśli chcecie recenzje danego kosmetyku i więcej o nim to po prostu napiszcie a zrobię wam coś więcej na ten temat. Tymczasem pozdrawiam. Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz