Tipsy

Tipsy

poniedziałek, 1 listopada 2010

Haul1

Witajcie kochani!
 Dziś zaprezentuje kosmetyki do ciała i włosów a więc zaczynamy:


Pierwszą rzeczą jaką kupiłam jest odżywka  z firmy TRESemmé odżywka jest do włosów suchych i zniszczonych, powiem wam że wcześniej też jej używałam  i jestem bardzo ale to bardzo z niej zadowolona. Jest bardzo wydajna i naprawdę poprawiła kondycję moim włosom. Recenzje odżywek z tej firmy pisałam w poprzednich postach, warto zerknąć.








Następną rzeczą jest spray do włosów LOREA'L STUDIO SILK & GLOSS powiem wam że tego produktu jeszcze nie stosowałam i nie wiem jaki jest efekt. Może wy go testowałyście wiec napiszcie coś o nim więcej.














Kolejnym produktem jest żel pod prysznic  z PALMOLIVE NATURALS z kokosem i mleczkiem kokosowym, po prostu przepadam za zapachem kokosowym ale również wszystko co z nim związane:) Ma przepiękny zapach mało kosztuje no ja dałam za niego funta bodajże. Poza tym po wyjściu z  wanny pachnie się nim jeszcze przez dłuższy czas:)






Następnym produktem jest anti- perspirant z firmy DOVE WILD ROSE o zapachu dzikiej róży używam je od jakiegoś czasu i szczerze produkt cieszy :) poza tym skóra pod pachami jest nawilżona i bardzo gładka a to chyba najważniejsze:))














Ostatnim produktem jest balsam do ciała z ORIFLAME - różowy grejpfrut i miłorząb. Ma niesamowity zapach i świetnie nawilża. Mam go już nie jeden raz i jestem zachwycona:)
















To by było na tyle:) Zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii.
Pozdrawiam serdecznie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz