Tipsy

Tipsy

środa, 7 grudnia 2011

Prezenty mikołajkowe

Witam kochane!


 Dziś chciałam pokazać wam co dostałam od Mikołaja :) są to 4 rzeczy. Pierwszą rzeczą jest apaszka w panterkę z detalami na końcu. Drugą rzeczą jest śliczna tunika w kwiatki z koronki. Trzecią rzeczą jest lokówka z BaByliss którą bardzo chciałam :) a ostatnią rzeczą jest płaszczyk kolor arbuzowy:) Oczywiście wielkie podziękowania dla mojego Mikołaja T:* 
Niżej wrzucam zdjęcia :)


1) 

















2)

















3)













4)
















I to na tyle. Miłego popołudnia :)
xoxo

6 komentarzy:

  1. Bluzeczka i płaszczyk są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny Mikołaj...zazdroszczę :)mój się na mnie wypiął :P buu. Płaszczyk jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mikołaj się popisał, super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ajj cudna apaszka ;D Chyba byłaś grzeczna skoro mikołaj tak Cie obdarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszczyk i tunika koronkowa również wpadła mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń